شناسه خبر : 50686
شنبه 06 آذر 1395 , 13:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام نتایج مسابقات انتخابی "تنیس روی میز" جانبازان تهران

از صبح روز گذشته (جمعه پنجم آذرماه)، آسایشگاه شهید بهشتی تهران میزبان جانبازانی بود که برای مسابقه انتخابی در رشته "تنیس روی میز" در سالن ورزشی این آسایشگاه حضوریافته بودند

فاش نیوز - از صبح روز گذشته (جمعه پنجم آذرماه)، آسایشگاه شهید بهشتی تهران میزبان جانبازانی بود که برای مسابقه انتخابی استان تهران در رشته "تنیس روی میز" در سالن ورزشی این آسایشگاه حضوریافته بودند.

صبح روز گذشته که مسابقه انتخابی تنیس روی میز جانبازان "شیمیایی" و "اعصاب و روان" برای شرکت در مسابقات کشوری رامسر برگزارشد، تا عصر همانروز که جانبازان نخاعی و قطع عضو دوستدار رشته پینگ پنگ با یکدیگر به رقابت تنگاتنگ پرداختند، سالن مسابقه روز شلوغی را پشت سرگذاشت.

به گزارش خبرنگار ما، در این دوره از مسابقات انتخابی، جانبازان شیمیایی در یک گروه و جانبازان اعصاب و روان(موجی) نیز در گروه دیگر با خودشان به رقابت پرداختند، ضمن اینکه فرزندان جانباز و ایثارگر نیز در قالب گروه "فرزندان"، برای انتخاب شدن در تیم اعزامیِ تهران، با همدیگر مسابقه دادند.

همین گزارش حاکیست، ازساعت 14 روز جمعه نیز گروه جانبازان جسمی حرکتی ( نخاعی و قطع عضو) در هفت کلاس ( کلاس 1، 2، 3، 4، 6، 8 و 9 ) با یکدیگر رقابت تنگاتنگی را آغاز کردند که در پایان نتایج زیر از سوی برگزارکننده این مسابقات " سیدمحمدعلی طباطبایی" اعلام گردید.

گروه جانبازان جسمی حرکتی که نفرات اول هرکلاس به مسابقات کشوری راه یافتند:

کلاس1: مهران وصلتی.

کلاس2: مجیدعربی.

کلاس3: علی خوبی زاده.

کلاس4: مجتبی بختیاری.

کلاس6: ابوالقاسم یاراحمدی.

کلاس8: جواد کوثری.

کلاس9: موسی قربانی.

--------------

گروه اعصاب و روان (خفیف): محمدباقر ثابت زاده، اول/ غلامرضا غفاری، دوم.

گروه اعصاب و روان (متوسط): حسن نجف زاده، اول/ نادرآرستا، دوم.

گروه متوسط (شیمیایی): فرج الله شکرزاده، مقام اول/ حسین دین محمدی، دوم.

گروه خفیف( شیمیایی): علی ذولفقاری، اول/ سهیل شیروانی، دوم.

---------------

گروه فرزندان: رضا کردبهمن، اول/ علیرضا نصر، دوم/ سیدشاهین طباطبایی فرد، سوم.

---------------

بنابه گفته سرپرست مسابقات ( سیدمحمدعلی طباطبایی) مسابقات کشوری از تاریخ 28 آذرماه باحضور پینگ پنگ بازان منتخب سراسرکشور،در "هتل کوثر" رامسر برگزارخواهدشد و نفرات برتر به عنوان تیم منتخب تهران در مسابقات کشوری رامسر حضورخواهند داشت.

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi